BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 2, 2012

SORRY IBUU AYAHHH

TIME : 12:43 a.m
     DATE : 1 JAN 2011
Tempat dimana malapetaka berlaku di kawasan rumah . cerita macam ini .

Aku : (telefon bunyi)
Ibu : Hello , dekman kat mana ! dah pandai tipu ibu yee
Aku : tipu apenye ? orang otw nak balek lah nie
Ibu : Takpayah balek lah man , ibu da kunci pintu da !
Aku : ape nie bu , orang da mesej ayah dah orang balek lambat sikit .
Ibu : jangan nak tipu yee . kalau ade ayah bagi ibu bace . mane ade masalahnye .
ibu da dengar macam-2 cerita orang nampak dekman kat kg.pndamar .
borak-2 dengan pompan . dekman buad ape dekad sane ?
Aku : buad apenye . orang lepak-2 lahh . mane ade dengan pompan je . ade laki-2
lah . ibu lebih pecaye ckp orang sane kan . tapi DEMI ALLAH bu ! ktorg
lepak-2 je . tak buad bende tak eloklahh . yang pasal mesej kt ayah . org
da mesej kat ayahh taww !
Ibu : itu ibu taktahu , sekarang nie dekman nak balek ke tidak ? ibu bagi
10 minit je lagi . kalau dekman tak balek jugak . ibu campak pkaian
dekman kt luar . pandaai-2 lahh dekman hidup .
Aku : Ape nie bu ? orang ponn nak celebrate dengan kawan jugak . adoi !
orang tak kuar rumah salah , orang kuar luar salah . ape ibu nak bu ?
haishhh . sekarang ponn dekman dekad dalam train . baru dekad Subang .
Ibu : nanti balek sape ambek ? ibu takkan amek . pandai-2 dekmanlahh .
Aku : orang tompang kawan ( TEKSI )
tutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

SAMPAI RUMAHHHHH !

Aku : smekommmmm . ayahh ! smekommm !
Ayah : kenapa balek ? pergilah dengan kawan dekman sane . dah pandai !
Aku : ayah , dekman da mesej ayah kan yang dekman balek lambat sikit .
Ayah : mane adee ? jangan nak bohong yeee . 
Aku : Adelahhh yah , ( teros masuk bilik )
Ibu : sape suruh kau masuk ? keluar . menjadi-jadi perangai yee .
baru umur macam nie da pandai balek lewat . kenapa
tak terus tinggal kat sana . takpaahh balek . Dah laa PMR
terok . balek terus bukak Laptop . Orang da bagi kemudahan internet 
tapi bende lain die tengokk . Dekman buad ape kat sana ?
Aku : celebrate countdown lahh .
Ibu : Kate pegi umaa kawan ?
Aku : yelaaa , pegi umaa kawan petang tuu . lepastuu pegi Shah Alam nak 
carik beg . tapi mahal . lepastu member ajak pegi I-CITY celebrate countdown
(PADAHAL KAT KL)
Ibu : asal mengatal nak ikut ? start skolah nie jangan harap
ibu nak kasik dekman keluar selalu . sorry lahh !
Aku : hmmmmmmmmm !
Ibu : yang anak laki macam nie . yang anak betina hari-2 balek lewat . kulu-kilir
dengan suami die . tunang dah 2 tahun . tapi tak kawin-2 lagi . Abang cube
bersuare sikit . jangan harapkan Nor je . 
Aku : (tutup pintu)

ACANO ? KALAU KORANG KAT TEMPAT AKU . PERGHH CUAK DOEE . SORRY
IBU & AYAHHHH . DEKMAN TAKKAN BUAD LAGI KAYYY . PEACE :P



0 comments:

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...