BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 14, 2012

Pindah Sekolahh :D

Dengan Ini Sukacita dimaklumkan nama Shahibul Rahman Bin Saharudin yang tertera di sini dan juga pelajar Dato' Hamzah telah meletakkan surat berhenti sekolah & berpindah ke sekolah STAJ . Perghh , tak sabar laa sial ! Gentle , sekolah aku dah bosan doo . aku bukan nak hine sekolah aku . tapi memang aku daa takda mood nak sekolah situu doo . harap korang faham kayy . Act , member aku kat dalam kelas aku ramai dah pindahh . Hmmm , memang bosann laa kan . Esok , aku pergi pejabat amek surat behenti sekolah . Woohoo ! tak sabar sial . lagi lama aku kt dalam kelas , bolee tension sial akuu . Gentle , Aku takda mood nak belaja . lagi-2 dapat tahu ramai mmber aku pindahh . Makai , kusut laa sial :( . Takpe , Aku harap sekolah baru aku lagi happening doo . Mungkin lepas tahun baru cina aku teros masuk sekolah baruuu . GOODBYE WARGA DATO' HAMZAH , WELCOME WARGA STAJ :D

0 comments:

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...