BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 26, 2012

F I N A L L Y


Finally , aku dapat lepak dengan brader-2 nie . HAHAHA ! Gentle time tuu member pompan aku sume tinggalkan aku sorang-2 . THANKS GURLFRIEND , GREAT JOB YOUR WORK (Y) . Story macam nie . lepas aku dah abes maen boling . aku call member pompan aku sebab aku nak gerak balek sebab da pokai . Member laki aku dorang gerak naek motor(LOVEUGUYS) . aku jelaa Still nak train . Then , aku call-2 dorang sumee . ada yang tak angkatlahh . Lek-2 aku decide aku balek sorang-2 . takpelahh , aku redha ! Tiba-2 hujan turun lebat . aku pon duduk bawah jejantas . Time tuu memang lebat gile hujan doo . Hurmm ! Tiba-2 ade sorang mamat nie Text aku ' Kau katne ? aku dah lama dekat sunway nie ' . YAALLAH , aku bolee lupe dia timee tuu . Yelaa , time tuu aku sorang-2 kodd . aku mane pro lagi bab sunway nie . aku pikir nak balek jee ! Okey-2 sambung pasal mamat text aku tuu . Woi FAIZ FREEZY , nasib baek aku tak balek kau tahuu . Hahahah ! Time tu pukul 5.43ptg . Hujan still lebat lagi broo . Dalam pukul 5.56ptg hujan da redaa sikit . aku pun redaa la pegi SHAAZ CURRY HOUSE ! hahah , lencun sial aku time tuu . Sampai kt kedai mamak tuu . Hah , nie yang aku lemahh . Aku nie rabun . memang taklah aku nak usha mmber aku dekat-2 time orang ramai kann . finally aku nampak dia . Kitorang lepak-2 lahh . talk-2 sumeee ! Ouhh yeah , dia angkut member dia lagi 2 orang . yang pic atas tu FAIZ FREEZY & FAIZAL HAMKA . Pic bawah tu AKU & RAINI LOLLY . style sial rambut dia . HAHAHA ! time tuu kitorang lepak kejap je kodd . mmber aku kene gerak balek awal . Hahah , awal apenye broo ? da pukul 6.40 time tuhh . Hey broo , thanks sebab sanggup turun nak meet akuu :') . Next time meet again yeahhh (Y)

#THANKSTOFAIZFREEZYFAIZALHAMKARAINILOLLY :')

0 comments:

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...