BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 2, 2012

Countdown dalam Train

3 , 2 , 1 Happy New Year . haha , suaree orang menjerit-2 kat KLCC , DATARAN , I-CITY , PAVI . perghh . memang gempaklahh kan . hurmmm . Aku ? yeahhh ! aku lagi syok . Aku celebrate countdown dekat dalam train dengan AISYAH SHAHROM . Ecah lah kawan akuu yang sentiase teman akuu kann -2 . sayang kau ecahh . hahaa , korang nak taww . citernye camnie ! member aku ANIS MAISARAH & RAHMAN JABAR hilang dekad PAVILLION . Ya ALLAH , ramai gile dekad depan Pavi sebab ade konsert ape ntahh . kitorg try call dorg . time tu jugak LINE BUSY . WTF lahh kan . lamelahh ktorg tunggu dorang dekad SEPHORA . last-2 aku dgn Ecah ponn Text Sara dgn Aman yang kitorg kene gerak balek . time tuh pukul 11.30 . hahaha ! time tu jugak parents aku call . Perghh , aku kene smash kaw-2 kodd dr mak akuu ."ko takyah balek lagi elok lah man". ayat diaa . haha ! naseb baek ade Ecah . ecah yang cooldown kan akuu . heheeh . yg paling best . 11.59 PM ! AKu dgn Ecah mengelabah . hahaa ! HAPPY NEW YEAR . aku dgn ECAH je yang celebrate . maluu kodd . hahaah ! first time celebrate kt dalam TRAIN . BESSSSSS WOOOOKKK :D

0 comments:

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...