BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 2, 2012

Suspek Denggi !

Heyy Sumee ! ASSALAMUALAIKUM . sehat ? Sume sehat kan . ALHAMDULILLAH ! firsting , aku nak story something dekat korang . Aku Suspek Denggi wehh . Grrr . Cuak doo aku ! Mule-2 macamnie . Hari rabu aku bangun tidur nak pegi sekolah , Aku rase badan aku laen macam . Lemah gilee weh . Tapi aku tetap kuat nak pegi sekolah sebab tanak kecewakan family aku nak ponteng sekolah . Sampai sekolah , aku takboleh nak fokus belajar doo . Sampai cikgu usha aku laen macam wehh ! Cikgu cakap muka aku merah padam ! Huhuhuhuhu . Cikgu suruh aku rest . Yesss ! bende nilah aku suke kau tahu . TIDOOO . Sampailah jam 1.10ptg . Murid-2 sume chaww . termasuk akuuu sekali . Sampai dekat rumah , taksempat aku cakap aku demam . Mak aku suruh aku follow dia pegi Shah Alam sebab ade keje ! Hahaha . Gileee pinau sial aku macamnie ! Tapi aku kene tetap kuat wehh . Aku teman mak aku pegi Shah Alamm (JAIS) sebab hantar makanan . Kire 3 jam kena stay dekat situ , Dengan panas teriknye . YA ALLAH ! Memang panaslah time tuh . Dengan badan aku tengah lemah . Hurmmm . Sampai rumah kire-2 5.00ptg macamtuh aku terus masuk bilik then tidurr . Wahhh ! Sedap bhai tidooo . Sedar-2 pukul 9.30mlm tejage ! Perghhh , time tuh kepala aku rasa nak pecah wehh . Perut aku masuk angin . Tekak perit . Selsemaaa lagi . Gileee weh ! Time tuh mak bapak aku kuar amek barang dekat Shah Alam . Tinggal seseorang aku . Aku terus call mak aku yang aku nak amek MC esok . aku story dekat mak aku yang demam . Then , mak aku kasik 2 hari cuti weh ! yahuuu . Alasannye ari jumaat teman dia pegi Masjid Shah Alam (KATERING) . hahah ! Esoknnye pulaa . Aku dengan mak pegi Klinik . Time tuuu memang piau dooo . Rase nak pecah kepalaaa sial . Sampai dekat bilik Doktor . Doktor tengok aku laen macam doo . Dia check tekak , amek darah , cucuk buntut ! Perghh , time cucuk buntut tuh memang seganlah wehhh . Takpelahh , demi kesihatan akuu kan ! Aku redha :) . Lepastuh . Doktor suruh aku panggil mak aku masuk bilik doktor . Doktor suruh aku tenang . Doktor cakap aku SUSPEK DENGGI ! tengok muka mak aku laen dari laen doo . Yeee , Mungkin dia sedih dengan Doktor cakap macamtuhh . Tapi aku masih tahap rendah dan perlu rest dekat rumah jee . Terus Doktor kasik aku MC 2 hari ! Tapi aku still tak puas hati punce aku kena Denggi datang dari mane ? Hmmm . Mudah-2 aku cepat sembuhh !

~KAWAN-2 AKU DOAKAN AKU CEPAT SEMBUH OKEYY~

0 comments:

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...