BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 2, 2012

Nak jadi macam dia !


Nama Saya SHAHIBUL RAHMAN B.SAHARUDYN . Cita-cita Saya Menjadi SEORANG PENGARAH FILEM . Hahahaha . Teringat time zaman budak-2 dulu . Yupp , cita-2 aku menjadi DIRECTOR FILEM . Mesti korang pelik apa kena mengena Pic Mamat nie dengan Cita-2 aku kann ? . Actually , Dia ini salah seorang idola akuu weh ! Nama dia JAMES CAMERON ! Kenal ? HAHAH ! petak lettuw , JAMES CAMERON inilah yang buat filem TITANIC & AVATAR . Aku memang Salute lah dengan semua Filem dia    
wehh ! Nampak real pulaaa . Bukan aku nak rendahkan Industri Filem Malaysia(IFM) . Tapi , Aku memang bangga dengan 'seriousness'(Kesungguhan) dia bikin filem semata-mata untuk penonton happy & mesej filem yang disampaikan . Aku rasa IFM boleh pergi setanding dengan Filem International . Tetapi Semua DIRECTOR FILEM MALAYSIA cetek Ideaaa . Kurang mengkaji fileemmm . Yang mampu bikin filem spt filem CINTA,SERAM,KOMEDI,KOMEDI SERAM ! Sampai semua Penonton Tempatan bosan dengan Journal filemm yang ditunjukkan dari Penerbit & Pengarah ! IFM Sekarang makin maju . Tapi apa salahnya kalau Penerbit Filem Malaysia keluarkan sikit dana untuk buat filem melabelkan INTERNATIONAL ! Bukan mengharumkan nama negara . tapi InsyaALLAH dapat pulangan yang lumayan ! Seperti Idola Aku nie JAMES CAMERON ! pada awalnya dia giveup menjadi DIRECTOE kerana semua hasil filemya tidak diterima oleh penonton . Tapi Sejak kemunculan Filem Titanic . Nama JAMES CAMERON melonjak naek wehh . Mana taknye , Filem TITANIC dapat kutipan $1.8 Billion weh ! Sama dengan Filem AVATAR kutipan filem tu $2.8 Billion ! Automatic menjadi filem Box-Office in The World ! INSYAALLAH , Aku kena kerja kuat untuk mencapai cita-cita aku sebagai DIRECTOR . setanding dengan filem Hollywood . InsyaALLAH !

#AMINNNNNNN

0 comments:

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...