BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 29, 2011

si K E P E N G !

yeahhh . comel tak awek nie ? hahaha , ini kawan aku name die Arina or Niena Khaidzir . nie member aku dari sekolah tadika kodd . dari sekolah tadika sampai sekarang still kecik . Dari sekolah tadika sampai sekolah rendah aku ngamm dengan dia . tapi start skolah menengah kitorg jarang jumpe . Date 23 Nov adalah tarikh jejak kasih . kau still kepeng macam dulu lahh niena . hahaha , awek nie perangai die laen dari pompan yang aku kenal . Ouh yeee , aku slalu lepak rumahh dia . kalau aku balek dari keje aku terus gerak umahh diaa . hehee . Niena , new year ko gerak dengan aku taww . thankz KEPENG , ko kawan pompan aku yang paling paham ttg perasaan aku . aku sayang kau kawan . jangan putuskan friendship kita kayyy yanggg :')

0 comments:

My Blog List

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...